آموزش کار با فتوشاپ | استوایی ostovaee

آموزش کار با فتوشاپ

آموزش کار با فتوشاپ | در آموزش قبل (آموزش مقدماتی فتوشاپ) با محیط نرم افزار فتوشاپ و بخش های اصلی اون آشنا شدید. در ادامه چگونگی ایجاد یک پروژه رو بهتون آموزش میدیم که برای کار با فتوشاپ جزو اصلی ترین قدم ها هست. در آموزش بعدی با نحوه استفاده از ابزار free transform برای تغییر سایز عکسهایی که به صورت لایه هستند آشنا خواهید شد.

آموزش مقدماتی فتوشاپ | استوایی

آموزش کار با فتوشاپ را اصولی یاد بگیرید

در این آموزش‌های استوایی (ویتامین های استوایی) شما با کلی از ابزارهای فتوشاپ آشنا می شید درسته که آموزش ها مقدماتی هستن ولی با هر ابزاری که شما رو آشنا می کنیم، نکات حرفه ای ش رو هم بهتون میگیم.

مشخصات فیلم آموزشی
تولید کننده: وب سایت استوایی
مدرس: محمد علی زندی
حجم: 25.5 مگابایت
مدت زمان: 07:50 دقیقه
زبان:فارسی
تاریخ انتشار: 8 خرداد 1398

در این فیلم آموزشی از فتوشاپ چه چیزی خواهید آموخت؟

در این آموزش علاوه بر آشنایی با نحوه ایجاد پروژه، با برخی از ابزارهای فتوشاپ مثلmove tool و Paint Bucket آشنا می شید که ابزار اول برای جابجا کردن لایه ها و ابزار دوم برای پر کردن رنگ یک لایه مورد استفاده قرار میگیره. این موارد گام های ابتدایی برای طراحی بنر مورد نظر هستن.

سرفصل‌های آموزش فتوشاپ

6 نظر برای آموزش کار با فتوشاپ ثبت شده

  1. یک سوال ببخشید الان من میخواهم یک دونه جدید درست کنم وقتی روی new میزنم custom نمیاره

    1. سلام دوست عزیز. ممنون میشم دقیق تر بگید که مثلا توی دقیقه چندم از فیلم به مشکل بر خوردید تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم. چون تا الان چند هزار ویدئوی آموزشی ضبط کردم و یادم نیست توی هر ویدئو چی گفتم و فرصت نمیشه برای تمام سوالاتی که پرسیده میشه، یکبار ویدئو رو کامل نگاه کنم.

    1. خواهش می کنم دوست عزیز. خوشحالم که آموزش رو دوست داشتید

    1. خواهش می کنم دوست عزیز. خوشحالم که آموزش رو دوست داشتید

دیدگاهتان را بنویسید

پر کردن تمام موارد زیر الزامیست