فتوشاپ بدون خلاقیت 2

دوره‌ آموزشی فتوشاپ بدون خلاقیت یک دوره‌ی ویژه برای کار روی عکس است که برای همه مناسب می باشد. فتوشاپ داری امکاناتی هست که خیلی از افراد با این امکانات آشنایی ندارند.

امکان خرید وجود ندارد

ناموجود

دسته:

آموزش فتوشاپ بدون خلاقیت یک دوره‌ی ویژه برای کار روی عکس است که برای همه افراد مناسب می باشد خصوصا دانشجویان و عکاسان . فتوشاپ داری امکاناتی هست که خیلی از افراد با این امکانات آشنایی ندارند. دانش استفاده از این ابزارهای ساده و قدرتمند به شما این امکان را می دهد که بسیار سریع ویرایش هایی روی تصاویر انجام دهید و در کار خود از دیگران متمایز باشید.

آموزش فتوشاپ بدون خلاقیت | استوایی ostovaee

پیش نیاز دوره آموزش فتوشاپ بدون خلاقیت

ندارد. پیشنیاز این دوره، آموزش های رایگان فتوشاپ بدون خلاقیت 1 است که از 8 فیلم آموزشی تشکیل شده است و در این محصول به آن آموزش‌ها دسترسی خواهید داشت.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند با استفاده از چند ابزار ساده فتوشاپ در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تصاویر جذاب و خاصی برای اسلاید، سایت، کتاب، مقاله و … را ایجاد کنند.

در این دوره چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

  • کاهش حجم عکس بدون تغییر کیفیت تصویر
  • استفاده حرفه‌ای از هوش مصنوعی فتوشاپ
  • افکت گذاری روی تصاویر
  • طراحی قالب منحصر به فرد جهت تولید محتوا در اینستاگرام
  • قرار دادن لوگو بر روی تصاویر
  • افزایش کیفیت عکس‌های دانلودی
  • طراحی حرفه‌ای جلد کتاب
  • حذف پس زمینه تصاویر و قرار دادن تصاویر پس زمینه دلخواه
  • روتوش تصاویر
  • و …

چرا این دوره بدرد من می‌خورد؟

نرم افزار فتوشاپ دارای یکسری ابزار است که با یادگیری آنها و کمترین میزان خلاقیت می‌توان یکسری از کارها از جمله کاهش حجم عکس، افکت‌گذاری روی عکس، قرار دادن لوگو بر روی عکس، افزایش کیفیت عکس، روتوش تصاویر و یا حتی طراحی جلد کتاب را انجام داد. اگر دانشجو یا عکاس هستید و یا در حال راه‌اندازی کسب و کار شخصی و یا وبلاگ و وب سایت خود هستید داشتن این مهارت‌ها به شما کمک خواهد کرد تا بدون نیاز به شخص دیگری به راحتی ویرایش عکس‌ها، طراحی بنر و … را انجام دهید.

در نهایت چی عایدم می‌شود؟

در نهایت پس از گذراندن این دوره و آشنایی با ابزارهای پرکاربرد فتوشاپ، کار با عکس‌ها و ویرایش آنها را یاد خواهید گرفت و به راحتی می‌توانید پس زمینه تصاویر را حذف و یک تصویر دلخواه در پس زمینه قرار دهید. اگر شما نویسنده یک کتاب هستید و یا قصد نوشتن کتاب را دارید پس از گذراندن این دوره خواهید توانست جلد کتاب دلخواه خود را طراحی نمایید که اگر طراحی جلد کتاب را یک طراح برایتان انجام دهد قطعاً چندین برابر این مبلغ باید پرداخت کنید.

مدرس من کیست؟

محمدعلی زندی دارای 15 سال سابقه طراحی گرافیک حرفه‌ای – برنامه نویس و طراح گرافیک در سامانه ملی سیمفا – سازنده نرم افزار آنالیز تصاویر متالوگرافی – نویسنده کتاب طراحی، راز پنهان فروش

درباره‌ی مدرس بیشتر بدانید

درس‌های رایگان

در مجموعه آموزش بدون خلاقیت فتوشاپ 8 آموزش رایگان تحت عنوان آموزش بدون خلاقیت 1 قرار داده شده است. می‌توانید ابتدا این آموزش‌ها را مشاهده کنید و در صورت رضایت از کیفیت و محتوای آموزش‌ها، برای یادگیری نکات تکمیلی دوره بدون خلاقیت 2 را تهیه نمایید.

این دوره چه برتری‌هایی دارد؟

این دوره حاصل تجربه 15 سال طراحی گرفیک حرفه‌ای و انجام پروژه‌های ملی و غیر دولتی می‌باشد که شامل نکات حرفه‌ای و کابردی در رابطه با ویرایش عکس‌ها، روتوش تصاویر و … می‌باشد. این مجموعه آموزشی مهارت محور است و به گونه‌ای طراحی شده است که با هزینه‌ای اندک، بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن نیازهای اصلی یک شخص برای افزایش مهارت کار با عکس‌ها را پوشش دهد.

این آموزش‌ها به روز رسانی و پشتیبانی خواهند شد و کاربران می‌توانند سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنند و در اسرع وقت به تک تک آن‌ها پاسخ داده خواهد شد و فیلم‌های تکمیلی به این مجموعه آموزشی اضافه خواهد شد. در صورت عدم رضایت از فایل‌های آموزشی تا مدت 15 روز، کل وجه پرداختی به شما برگردانده خواهد شد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فتوشاپ بدون خلاقیت 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.