آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ

(دیدگاه 2 کاربر)

آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ یک دوره کاملاً متفاوت هست. در این آموزش، محور کار یک پروژه کاربردی هست که در این پروژه، نحوه‌ی استفاده‌ی حرفه‌ای از ابزارهای فتوشاپ، نحوه ترکیب تصاویر، تطبیق رنگی با استفاده از ابزارهای فتوشاپ، به صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند.

۶۹,۰۰۰ تومان

آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ، یک دوره کاملاً متفاوت هست. در این آموزش، محور کار یک پروژه کاربردی هست که در این پروژه، نحوه‌ی استفاده‌ی حرفه‌ای از ابزارهای فتوشاپ، نحوه ترکیب تصاویر، تطبیق رنگی با استفاده از ابزارهای فتوشاپ، به صورت حرفه‌ای آموزش داده می‌شوند و به جادوی فتوشاپ پی خواهید برد.

  • مدرس: محمدعلی زندی
  • تعداد ویدئو: 13
  • حجم: 325 مگا بایت
  • مدت زمان: 01:40

در این پروژه با بسیاری از ابزارهای کاربردی فتوشاپ آشنا می شوید. این دوره خلاقیت شما را افزایش می دهد و تصورات شما از فتوشاپ را تغییر می‌دهد.
همچنین در دورهآموزش فتومونتاژ با فتوشاپ به عمق پیکسل و رنگها می‌رویم و با توجه به دانش پردازش تصویری که دارم، شما را به صورت عمیق با اسرار ابزارهای فتوشاپ آشنا خواهم کرد. در نهایت در این آموزش‌ها، از تلفیق چند عکس ساده، یک کار هنری زیبا مطابق با آنچه در زیر می بینید خلق خواهید کرد.

پیش نیاز آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ

این دوره پیش‌نیاز ندارد. ولی اگر هیچ چیز از فتوشاپ نمی دانید، بهتر هست که ابتدا دوره رایگان مقدماتی فتوشاپ را مشاهده کنید و بعد این آموزش را تهیه کنید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره آموزشی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند با استفاده از چند ابزار ساده فتوشاپ در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت از تلفیق چند عکس، تصاویر جذاب و خاصی برای سایت، کتاب، مقاله و … را ایجاد کنند.

آیا این دوره برای حرفه‌ای ها مناسب هست؟

بله ولی اگر توانایی ساخت تصویری که در تصویر نمایش داده شده است را دارید، و با تکنیک‌های روتوش مناظر، تطبیق رنگ، فیلترهای رنگی، مدهای ترکیب رنگ و … آشنایی دارید در این دوره ثبت نام نکنید.

در این دوره چه چیزی یاد خواهم گرفت؟

در این دوره آموزشی با کاربردهای حرفه‌ای ابزارهای زیر آشنا خواهید شد.

  • Blend Mode

  • Color Dodge

  • Color Burn

  • Color Balance

  • Brightness/Contrast

  • Hue/Saturation

  • Curves

  • Levels

  • Custom Brushes

چرا این دوره بدرد من می‌خورد؟

فتوشاپ یک نرم افزار پرکاربرد است که بطور مثال برای ویرایش عکس‌های شخصی‌تان، طراحی تصاویر مورد نیاز پروژه دانشجویی‌تان، طراحی لوگو، طراحی بنر برای وب سایت و یا حتی به عنوان یک شغل و … می‌توان از آن استفاده کرد. به کمک  نرم افزار فتوشاپ میتوان از تلفیق چند عکس، یک عکس جدید بوجود آورد که کاملا طبیعی جلوه کند. علاوه بر اینکه با یادگیری فتوشاپ می‌توانید عکس‌های زیبا و جذاب خلق کنید می‌توانید با یادگیری حرفه‌ای این نرم افزار وارد بازار کار شوید و درآمد خوبی بدست آورید.

در نهایت چی عایدم می‌شود؟

در نهایت پس از گذارندن این دوره، علاوه بر اینکه با کاربرد ابزارهای مهم فتوشاپ بصورت عملی و پروژه محور آشنا خواهید شد یکسری نکات که حاصل تجربه 15 سال طراحی و کار با فتوشاپ می‌باشد را یاد خواهید گرفت که شاید در هیچ مجموعه آموزشی به راحتی پیدا نکنید. درصورتیکه فیلم‌ها را به دقت مشاهده و تمرین کنید خواهید توانست از تلفیق چند عکس یک اثر هنری زیبا خلق کنید.

مدرس من کیست؟

محمدعلی زندی دارای 15 سال سابقه طراحی گرافیک حرفه‌ای – برنامه نویس و طراح گرافیک در سامانه ملی سیمفا – سازنده نرم افزار آنالیز تصاویر متالوگرافی – نویسنده کتاب طراحی، راز پنهان فروش

درباره‌ی مدرس بیشتر بدانید

درس‌های رایگان

در مجموعه آموزش فتوشاپ 14 آموزش رایگان تحت عنوان آموزش مقدماتی فتوشاپ قرار داده شده است. درصورتیکه با فتوشاپ آشنایی ندارید ابتدا این آموزش‌ها را مشاهده کنید و در صورت رضایت از کیفیت و محتوای آموزش‌ها، برای حرفه‌ای شدن آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ را تهیه نمایید.

دوره آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ چه برتری‌هایی دارد؟

این دوره حاصل تجربه 15 سال طراحی گرفیک حرفه‌ای و انجام پروژه‌های متعدد می‌باشد و نکات حرفه‌ای در رابطه با ساخت یک تصویر زیبا و جذاب آموزش داده شده است. شما با هزینه‌ای اندک، بدون اتلاف وقت و در کمترین زمان ممکن دانشی با ارزش بدست می‌آورید که می‌توانید با استفاده از آن، عکس‌های شخصی و پروژه‌های دانشجویی خود را انجام دهید. در نهایت وارد بازار کار شوید و چندین برابر این مبلغی که پرداخت کرده‌اید کسب درآمد کنید و آنوقت متوجه خواهید شد که این مبلغ برای کسب چنین دانشی بسیار ناچیز است.

این آموزش‌ها به روز رسانی و پشتیبانی خواهند شد و کاربران می‌توانند سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنند و در اسرع وقت به تک تک آن‌ها پاسخ داده خواهد شد و فیلم‌های تکمیلی به این مجموعه آموزشی اضافه خواهد شد. در صورت عدم رضایت از فایل‌های آموزشی تا مدت 15 روز، کل وجه پرداختی به شما برگردانده خواهد شد.

نحوه خرید محصول آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ
نحوه خرید محصول

2 دیدگاه برای آموزش فتومونتاژ با فتوشاپ

  1. yasin1361

    سلام
    امکان خرید این دوره در حال حاضر امکانپذیر نیست ؟

    • محمد زندیمدیر سایت

      سلام دوست عزیز. امیدوارم که خوب باشید. میتونید دوره رو تهیه کنید.

  2. مریم

    سلام استاد
    دوره فتوشاپ مقدماتی رو دیدم و نحوه تدریس شما را دوست داشتم بنظرم سبک متفاوتی داشت با توجه به اینکه من کارم عکاسی است و می‌خوام عکس‌های خاص درست کنم و همچنین روتوش هم انجام بدم با این تفاسیر چه دوره‌های دیگری باید تهیه کنم؟

    • محمد زندیمدیر سایت

      سلام دوست عزیز. خوشحالم که از آموزش ها راضی بودید. شما میتونید آموزش روتوش عکس رو هم تهیه کنید که در حال حاظر رایگان هست.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.