آموزش رسم نمودار در اکسل

با استفاده از نمودارها می توان اطلاعات را به بصری و بسیار تاثیر گذارتر به دیگران انتقال داد. برای این کار می توان از نرم افزار قدرتمند اکسل استفاده کرد. در این بسته آموزشی با نحوه رسم نمودار در اکسل آشنا می شوید.

امکان خرید وجود ندارد

ناموجود

شناسه محصول: ost31365 دسته: برچسب:
مجموعه آموزشی رسم نمودار در اکسل
مجموعه آموزشی رسم نمودار در اکسل

آموزش رسم نمودار در اکسل | آیا دوست دارید همه چیز درباره رسم نمودار در اکسل را یادبگیرید؟ این مجموعه آموزشی کم نظیر از فیلم های 5 دقیقه ای ساخته شده و به گونه ای مطالب دسته بندی شده که در هر 5 دقیقه حداقل دو نکته بسیار مفید یاد بگیرید. پس این 5 دقیقه های طلایی را از دست ندهید.

  • مدرس: محمد علی زندی
  • تعداد ویدئو: 35
  • حجم: 295 مگا بایت
  • مدت زمان: 2:37:08

همه چیز درباره رسم نمودار در اکسل را یکجا بیاموزید

با استفاده از نمودارها می توان اطلاعات را به صورت بصری و بسیار تاثیر گذارتر به دیگران انتقال داد. از این رو بجای ارائه اطلاعات خام توصیه می شود که از نمودارها برای ارائه دادن آمار و گزارش ها استفاده شود. برای این کار می توان از نرم افزار قدرتمند EXCEL استفاده کرد. از این رو برآن شدیم تا با تولید یک دوره‌ی آموزشی کم نظیر با نام آموزش رسم نمودار در اکسل، شما را با ویژگی های بی نظیری که در افزار اکسل برای رسم نمودارها وجود دارد آشنا کنیم.

فیلم های آموزشی رسم نمودار در اکسل
فیلم های آموزشی رسم نمودار در اکسل

سر فصل های آموزش رسم نمودار در اکسل

در این بسته آموزشی با نحوه رسم نمودار در اکسل آشنا می شوید. به عنوان مثال رسم نمودارهای ستونی (Column)، میله ای (Bar)، خطی (Line)، نمودارهای XY، راداری (Radar)، حبابی (Bubble)، پای (Pie)، دونات (Doughnut) و ….
در آموزش رسم نمودار در اکسل به تفاوت انواع نمودارها و چگونگی تصمیم گیری برای انتخاب یک نمودار مناسب با توجه به داده هایی که در اختیار داریم اشاره شده است.

در ادامه بسیاری از تنظیمات ظاهری و گرافیکی نمودارها معرفی خواهند شد و با یادگیری این موارد قادر خواهید بود قالب های گرافیکی زیبا برای نمودارهای خود طراحی کنید. برای تکمیل تر کردن هر نمودار می توان از اجزای گوناگونی مانند Legend، Label، Title، Error Bar و …. استفاده کرد. در این دوره‌ی آموزشی با نحوه استفاده از این موارد به صورت کامل آشنا خواهید شد.

یکی از ویژگی های اصلی این مجموعه، مثال های کاملا کاربردی و حرفه ای برای آسان تر کردن کار دانشجویان است که برای تهیه گزارشات، مقاله نویسی و پایان نامه نویسی بسیار کاربردی است.

پس از گذراندن این دوره چی بدست میارم؟

این مجموعه آموزشی حاوی نکاتی است که در کمتر آموزشی می‌توان آنها را بصورت یکجا کنار هم یافت. پس از گذراندن این دوره، رسم انواع نمودارها، تنظیمات هر یک از آنها، تفاوت انواع نمودار با یکدیگر و هر نکته‌ای که برای رسم نمودار در اکسل وجود دارد را یاد خواهید گرفت.

مدرس من کیست؟

محمدعلی زندی برنامه نویس و طراح گرافیک در سامانه ملی سیمفا – سازنده نرم افزار آنالیز تصاویر متالوگرافی – 15 سال سابقه طراحی گرافیک حرفه‌ای – نویسنده کتاب طراحی، راز پنهان فروش
 
درباره‌ی مدرس بیشتر بدانید

 

درس‌های رایگان

در سایت آموزش‌هایی از این مجموعه آموزشی بصورت رایگان قرار داده شده است که می‌توانید این آموزش‌ها را مشاهده کنید و در صورت رضایت از کیفیت و محتوی آموزش‌ها، این محصول را تهیه کنید.

 

این دوره چه برتری‌هایی دارد؟

در مجموعه استوایی برای وقت شما ارزش قائل هستیم و تمام آموزش‌ها بصورت کوتاه، مختصر و مفید تهیه شده است تا دانشجویان در کمترین زمان ممکن مهارت مورد نیاز خود را کسب کنند.

این آموزش‌ها به روز رسانی و پشتیبانی خواهند شد و کاربران می‌توانند سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنند و در اسرع وقت به تک تک آن‌ها پاسخ داده خواهد شد و فیلم‌های تکمیلی به این مجموعه آموزشی اضافه خواهد شد

 

نحوه خرید محصول
نحوه خرید محصول

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزش رسم نمودار در اکسل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.