آموزش رایگان Sql Server

(دیدگاه 4 کاربر)

در این مجموعه ابتدا نصب نرم افزار Sql Server 2014 و مفاهیم اولیه پایگاه داده آموزش داده شده و سپس دستور Select همراه با مثال‌های کاربردی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است.

ناموجود

شناسه محصول: ost30922 دسته: برچسب:


Microsoft Sql Server نرم افزار قدرتمند سیستم مدیریت بانک اطلاعات رابطه ای که دارای زبان برنامه نویسی T-Sql می‌باشد توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. هر برنامه نرم افزاری جهت نگهداری داده‌ها و اطلاعات باید دارای یک دیتابیس باشد که در حال حاضر Sql Server پرطرفدارترین نرم افزار موجود می‌باشد که سعی شده است در این مجموعه آموزشی برای تمامی کاربران یادگیری آن راحت و آسان گردد. در مجموعه آموزش رایگان Sql Server ابتدا نصب نرم افزار Sql Server 2014 و مفاهیم اولیه پایگاه داده آموزش داده شده و سپس دستور Select، اعمال شرط و مرتب سازی دستورات همراه با مثال‌های کاربردی مورد بحث و بررسی قرار گرفته شده است.

  • مدرس: روناک حیات غیبی
  • تعداد ویدئو: 7
  • حجم: 127.8 مگا بایت
  • مدت زمان: 52:19

توضیحات آموزش رایگان Sql Server

در این مجموعه آموزشی یک دیتابیس رایگان برای سه نسخه Sql Server 2014 – 2016 – 2017 قرار داده شده است که جهت انجام تمرینات می‌توانید از این دیتابیس استفاده نمایید.

برای یادگیری بانک اطلاعاتی اس کیو ال سرور نیاز به پیش نیاز خاصی نیست. زبان T-sql می‌تواند اولین زبان برنامه نویسی باشد که یاد می گیرید. این محصول آموزشی، به شما کمک می‌کند تا بدون اتلاف وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بصورت کاملا کاربردی با مقدمات برنامه نویسی Sql Server و زبان T-Sql آشنا شوید. این آموزش گام محکمی برای یادگیری عمیق Sql Server خواهد بود.

پیش نیاز دوره

این دوره پیش نیاز ندارد و اولین گام برای شروع یادگیری Sql Server می‌باشد.

سرفصل‌های دوره

  • نصب Sql Server 2014

  • آشنایی با مفاهیم مقدماتی پایگاه داده

  • Backup گرفتن دیتابس

  • Restore کردن دیتابیس

  • Attach و Detach کردن دیتابیس

  • دستور Select

  • دستور Where

  • دستور Between

  • عملگر Like

  • دستور Order By

چرا این دوره بدرد من می‌خورد؟

این روزها زبان برنامه نویسی T-Sql از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است و چند سالی است که SQL Server گوی سبقت را از رقیب دیرینه خود Oracle ربوده است و در ایران دارای بازار کار خوبی است. با توجه به آسان و راحت بودن یادگیری این زبان برنامه نویسی می‌تواند گزینه خوبی برای کار و کسب درآمد باشد.

درصورتیکه با مفاهیم اولیه پایگاه داده، نحوه بک آپ گیری و Restore کردن دیتابیس و دستور Select و اعمال شرط آشنایی ندارد این آموزش رایگان را از دست ندید و از این فرصت جهت یادگیری این مفاهیم استفاده کنید.

در نهایت چی عایدم می‌شود؟

در نهایت پس از گذراندن این دوره و یادگیری این سرفصل‌ها، با مفاهیم اولیه برنامه نویسی به زبان T-Sql بصورت عمیق و کاربردی آشنا خواهید شد. در صورت گذراندن دوره آموزش کامل Sql Server امکان استخدام شما به عنوان کارشناس پایگاه داده در شرکت‌های معتبر وجود خواهد داشت.

مدرس من کیست؟

روناک حیات غیبی کارشناس کامپیوتر – نرم افزار دارای 8 سال سابقه برنامه نویسی پایگاه داده و در حال حاضر شاغل در شرکت نرم افزاری چارگون

درس‌های رایگان

در آموزش رایگان Sql Server، هفت آموزش رایگان قرار داده است که می‌توانید ابتدا این آموزش‌ها را مشاهده کنید.

در صورت رضایت از کیفیت و محتوای آموزش‌ها و نیاز به یادگیری مفاهیم پیشرفته تر Sql Server، محصول آموزش کاملSql Server را تهیه نمایید.

این دوره چه برتری‌هایی دارد؟

این دوره حاصل تجربه 8 سال برنامه نویسی پایگاه داده در شرکت‌های مختلف نرم افزاری می‌باشد که در این دوره با مفاهیم اولیه پایگاه داده بصورت کاملاً رایگان آشنا خواهید شد.

این آموزش‌ها به روز رسانی و پشتیبانی خواهند شد و کاربران می‌توانند سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنند و در اسرع وقت به تک تک آن‌ها پاسخ داده خواهد شد و فیلم‌های تکمیلی به این مجموعه آموزشی اضافه خواهد شد.

 

4 دیدگاه برای آموزش رایگان Sql Server

  1. parisa

    سلام من sqlserver Management 2014 رو نصب دارم آیا در نسخه 2014 , Express 2014 همراه ان هم نصب میشه ؟؟ یا خیر؟؟؟

    • محمد زندیمدیر سایت

      سلام دوست عزیز. در نسخه کامل sql server 2014 حاوی express هم هست و نیاز نیست مجدد نصبش کنید

  2. Shahab

    سلام با این آموزش و پکیج آموزش کاملتون در همین سایت میتونیم کاملا به sql serverو اکثر مطالب آن مسلط شویم؟

    • محمد زندیمدیر سایت

      سلام دوست عزیز. بله. این دوره رایگان، مباحث اولیه هست که با نحوه بیان و تدریس مدرس آشنا بشید. مدرس این دوره سابقه کار در شرکت های بزرگ و پروژه های ملی را دارند شرکت فناوران اطلاعات خبره، شرکت چارگون و سامانه ملی سیمفا در سابقه کاری مدرس این دوره هستن.

  3. مسعود

    سلام
    ممنون از آموزش های خوب شما. در این آموزش دستورات پیشرفته sql آموزش داده نشده است آیا آموزشی که شامل دستورات پیشرفته باشد در سایت قرار داده می‌شود؟

    • محمد زندیمدیر سایت

      سلام دوست عزیز. در محصول آموزش کامل SQL به صورت کامل توضیحات داده شده است

  4. علی

    آموزش عالی فقط اگه میشه یکم درباره Backup اتومات هم توضیح بدید ممنون میشم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سوالات و پاسخ‌های مشتریان

هنوز هیچ سوالی وجود ندارد، اولین کسی باشید که برای این محصول سوالی مطرح می کنید.

برای هر پاسخ جدید یک اعلان برای من ارسال کن.